Stan van Soest

Stan van Soest

Stan van Soest

“Ontwikkelingen in de markt gaan zo snel dat je elkaar wel op de hoogte móet blijven houden. Door je kennis te delen met collega's, blijven we allemaal scherp.”

Stan van Soest

Online marketeer en specialist op het gebied van Marketing Automation.

Stan wordt maar wat graag in het diepe gegooid. Volgens hem is dat ook nodig, als je keer op keer op zoek gaat naar de beste oplossing. Vraagstukken kunnen hem niet lastig genoeg zijn. Zijn interesse voor online marketing, en dan met name E-mailmarketing en Marketing Automation, is ontstaan tijdens en na zijn studie Commerciële Economie. Dit verplicht hem te blijven leren. "Elke stap en ieder proces heeft zijn eigen verloop en daar horen verschillende disciplines bij", zegt Stan. "Als je je antwoord niet kunt beargumenteren, kom je er bij mij niet mee weg."

Wat voor argumenten hij bedoelt? Als je Stan zélf zou vragen vraagt waarom iets is zoals het is, zou hij het liefst antwoorden op basis van feiten, benchmarks en onderzoeksresultaten. "Beslissingen maken op basis van feiten, zorgt ervoor dat je samen verder komt. Door kennis te delen, maak je echt het verschil."

Beantwoord Stan zijn telefoon niet, dan is de kans groot dat hij ergens in, of onder een auto ligt. Stan heeft namelijk een vriendengroep verspreid door heel Nederland, met één overeenkomende hobby; Autosport. Hij doet niets liever dan met zijn vrienden bezig te zijn met hun projecten, het bekijken van races, en anders wel zélf de uitdaging aan te gaan op het circuit of de kartbaan.

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.