Kim Waninge

Kim Waninge

Kim Waninge

"Mijn uitdaging bij Fingerspitz is het schrijven van teksten die aantrekkelijk zijn voor zowel de lezer als zoekmachines. Daarnaast helpt mijn PR achtergrond bij het bedenken van creatieve oplossingen en content voor succesvolle link bait."

Kim Waninge

Content Marketeer

Kim is verzot op media. Niet zo gek dus, dat ze na haar opleiding Communicatie met de afstudeerrichting Journalistiek aan de slag ging als redacteur bij een tijdschrift. Omdat ze graag meer wilde leren, stapte ze over naar de ‘andere kant’ van het bureau, de PR-wereld in. Eigenlijk een vorm van link baiting: met de juiste content ervoor zorgen dat klanten zo zichtbaar mogelijk worden voor hun doelgroep in de on- en offline media.

De verschuivingen in het PR en medialandschap zijn Kim de afgelopen jaren niet onopgemerkt gebleven. Als Content Marketeer bij Fingerspitz wil ze zich graag ontwikkelen op online gebied. Kim is verantwoordelijk voor de content creatie voor Fingerspitz en onze klanten. Van persbericht tot zoekmachinevriendelijke webteksten. 

Is Kim niet aan het werk? Dan vind je haar in één van de vele koffiezaakjes in Breda of over de grens voor een mooie reis. Met name Italië is een favoriete bestemming, niet in de laatste plaats vanwege de Italiaanse keuken. Daarnaast kijkt ze graag films en series, schrijft ze regelmatig food-gerelateerde blogartikelen of bakt ze een taart voor de Fingerspitz Bake Off.

Blogartikelen van Kim

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.