Jan van den Broek

Jan van den Broek

Jan van den Broek

“Online marketing is constant in ontwikkeling. Dat maakt mijn baan juist zo leuk: het is altijd afwisselend en vernieuwend.”  

Jan van den Broek

Helpt jou graag verder met zoekmachine optimalisatie, eyetracking en mobile marketing

Jan begon zijn Fingerspitz-carrière als stagiair, maar behoort dankzij zijn inzet nu al jaren tot de harde kern. De technische kant van online marketing is echt zijn ding. Trage inbelverbinding of niet, ook Jan bouwde als kind al websites. Hoewel hij daar zelf erg enthousiast van werd, waren zijn ouders daar wat minder blij mee. Programmeren doet hij inmiddels meer in de avonduren. Overdag buigt hij zich op kantoor vooral over zoekmachine optimalisatie. Daar weet hij namelijk alles van!

Houdt hij naast dat drukke bestaan nog wat vrije uurtjes over? Dan kruipt hij op de bank met een goede serie of een spannende game.
Jan is het luisterende oor binnen het team. Luisteren is volgens hem de basis van een goede samenwerking. Verder noemt hij zichzelf behulpzaam en is hij niet bang voor een flinke dosis stress op zijn tijd. De verwachtingen van klanten overtreffen maakt Jan apetrots.

Bekijk de showcases waar Jan aan heeft gewerkt

Blogartikelen van Jan

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.