Derk van Bokkem

Derk van Bokkem

Derk van Bokkem

“Ik geloof in een internationale economie, welke zich steeds meer ontwikkelt tot een deeleconomie. Die speelt zich grotendeels online af, door middel van business innovation”.

Derk van Bokkem

Stagiair online marketing

Derk is een ondernemende Rotterdammer met een hands-on mentaliteit. Nadat deze leergierige student zijn opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam had voltooid, zocht hij een nieuwe uitdaging. Hij besloot de master Marketing Management aan de Tilburg University eraan vast te plakken.

Derk kan het online aspect binnen de samenleving niet meer wegdenken. Tijdens zijn periode bij Fingerspitz wil hij zijn passie voor inspirerende concepten, branding en persuasive marketing op een betekenisvolle manier combineren in de dynamische online wereld.

Het analyseren van de huidige situatie en het bedenken van passende strategieën om tot de gewenste situatie te komen is wat Derk het liefst doet. “Ik werk graag in groepsverband, zodat kennisdeling mogelijk is en zodat wij bij Fingerspitz gezamenlijk het beste resultaat kunnen neerzetten”. 

Als Derk niet aan het sporten is, bevindt hij zich in de keuken waar hij graag experimenteert met eten. “Koken is alleen maar leuk als er vrienden zijn die van mijn kookkunsten genieten. Mocht het experiment mislukken drinken wij er graag een biertje bij om de nasmaak weg te spoelen”. De kans is ook groot dat jij hem op zonnige dagen tegenkomt op het terras.