Online content in de B2B (PDF)

Wist je dat maar liefst 70% van het beslissingstraject in de B2B plaatsvindt op het internet?

Het is dan ook niet verrassend dat content marketing de topprioriteit heeft voor B2B-marketeers voor de komende jaren. Maar liefst 79% gaat aan de slag met online lead generatie.

Kwalitatieve content die relevant is voor je doelgroep, en ook nog eens goed vindbaar is op het internet. Dat wilt toch iedereen?

Na het lezen van deze whitepaper, weet je:

  • ...het belang van kwalitatieve en relevante concent;
  • ...hoe de funnel in elkaar zit, en hoe je op iedere intent-fase van je doelgroep kunt inhaken met de juiste content;
  • ...hoe je een strategie opstelt, die volledig aansluit bij je bedrijfsdoelstellingen en je merkpositionering;
  • ...hoe je consistent blijft in al je uitingen, zowel visueel als tekstueel;
  • ...hoe je je prestaties het beste kunt meten, om te zien of je wel échte successen boekt.