Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
Webstatistieken

Je hebt onvoldoende inzicht in je webstatistieken. Door inzichtelijk te maken hoe je website presteert, weet je waar nieuwe kansen en verbeteringen liggen. Wij helpen jou met de implementatie.

Deze klanten gingen je voor

  • Staka
  • Plein

De voordelen van webstatistieken

  • Direct inzicht in de prestaties van je site
  • Je weet hoe, hoe vaak en hoe lang gebruikers je site bezoeken
  • Je weet welke pagina’s goed of slecht presteren
  • Het geeft je concrete actiepunten voor verbetering
  • Verbeter hiermee de gebruiksvriendelijkheid en conversie

Wat vertellen webstatistieken?

Verschillende analytische programma’s vertellen je heel veel. Bijvoorbeeld waar je bezoekers vandaan komen, met welk apparaat ze je site bezoeken, welke pagina’s ze bekijken gedurende hoeveel tijd, waar ze op klikken en via welke pagina ze je site weer verlaten. Welk programma jou het beste gaat helpen, hangt af van je bedrijf, website en online doelstellingen.

Start met meten 

Door Google Analytics te implementeren, maken we het mogelijk om de statistieken van jouw website bij te houden. Hoe wordt je site bezocht? Welke pagina’s presteren goed of juist heel slecht? Worden je conversiedoelen behaald? Analytics geeft je veel waardevolle informatie waarmee je je site kunt verbeteren.

Met 
Form Analytics analyseren we hoe de formulieren op je site presteren. Het verbeteren van je contactformulieren, aanvraagformulieren en formulieren in je bestelproces werkt conversieverhogend.

Met 
Tag Manager kun je scripts toevoegen die het mogelijk maken om specifieke conversies te meten op je site. Vervolgens kun je deze waardevolle data in Google Analytics terug vinden. Denk aan specifieke doelen zoals het klikken op een e-mailadres of bepaalde invulvelden in je online formulieren.

E-commerce tracking laat je het aantal transacties en winst dat je website genereert doormeten. Kom erachter welke producten goed lopen en welke sturing nodig hebben.

Met Dashboards en Rapportage worden je prestatie indicatoren naar een overzichtelijk, inzichtelijk en bruikbaar overzicht omgezet. Deze inzichten helpen bij het maken van bedrijfsbeslissingen. 

Hoe gaan we te werk?

Ook bij het analyseren van data is het belangrijk om te weten wát je precies wilt weten. Welke onderdelen van je site wil je onderzoeken? Welke doelen heb je? Wil je dat mensen contact opnemen, of is het doel dat mensen een product bestellen? Zodra we dit duidelijk hebben, kunnen we de programma’s gaan implementeren en inrichten. We verzamelen de data voor je en helpen je deze te interpreteren. Onze hierop volgende adviezen en actiepunten helpen je je site weer te verbeteren.

 

Weet jij waar je kansen en verbeteringen liggen?

Of wil je je conversie verbeteren, maar wil je dat graag op basis van concrete data doen? Dan heb je inzicht in je webstatistieken nodig. Wij helpen je graag met het inrichten van je analytische programma’s. Stuur ons gerust een e-mail of bel ons. Onze experts gaan je helpen!

+31 (0)76 - 763 06 00
info@fingerspitz.nl
Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.