Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
Conversie optimalisatie

Trekt je site bezoekers, maar zie je dit niet direct terug in het rendement? Bezoekers met een koopintentie moet je zo eenvoudig mogelijk door het aankoopproces begeleiden. Conversie optimalisatie zorgt voor een betere usability en een grotere marketing opbrengst!

De voordelen van conversie optimalisatie

  • Op basis van concrete gebruikersdata
  • Gebruikers weten vaak niet dat ze getest worden
  • Je weet wat de optimale inrichting van je website is
  • Optimalisatie van de flow en functionaliteiten van je website
  • Je genereert meer leads en conversies

Hoe gaan we te werk?

Hoe presteert je website op dit moment? Hoe navigeren bezoekers over je site? Is de websitestructuur duidelijk en zijn alle belangrijke elementen goed te vinden? Vindt er conversie plaats op de plekken waar je dat zou willen? Waar haken bezoekers op af? Vervolgens stellen we SMART-doelen (specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdgebonden) op. Dan voeren we verschillende tests uit om te bepalen op welke manier we de gestelde doelen kunnen behalen. Met als resultaat: een gebruiksvriendelijke website waar meer conversie plaatsvindt en met een hogere ROI.

“Door een combinatie van A/B tests en multivariate tests hebben we voor beautywebshop John Beerens de omzet met 50% doen stijgen, binnen een half jaar!” - Tim van IJsendoorn, conversie optimalisatie expert

Beginnen met conversie optimalisatie

Bij A/B testing toetsen we verschillende variaties van je webpagina om te zien welke van deze variaties het beste converteert. We testen één element per keer. Gebruikers weten niet dat ze aan een test onderworpen worden, wat betekent dat je altijd natuurlijk gedrag observeert.

Met multivariate testing meten we de impact van verschillende website elementen afzonderlijk. Daarnaast wordt de interactie tussen verschillende elementen getest.

Mouse tracking laat je zien hoe er genavigeerd wordt over je site en waar veel of weinig op wordt geklikt.

Met eyetracking onderzoek kom je erachter waar je bezoekers nu daadwerkelijk naar kijken. Zijn alle belangrijke, converterende elementen goed zichtbaar? Of worden bezoekers afgeleid?

Jouw ideale traject

Onze diensten bieden wij afzonderlijk aan, maar ook als één traject. Samen bepalen we wat het optimale traject is voor jouw bedrijf, website en online doelstellingen. En hoe we jouw bedrijf online kunnen laten groeien.

We doen alles in nauwe samenwerking met jou. We overleggen continu over doelen, de online strategie en resultaten. Daarvoor heb jij jouw vaste aanspreekpunt bij ons. Iemand die altijd op de hoogte is van jouw bedrijf. Slim, toch?

Ook meer conversies realiseren?

Dat kan! Wij investeren graag in een gratis conversie audit, zodat je weet welke verbeterpunten je moet doorvoeren. Bel ons of stuur een e-mail. Zet de volgende stap!

+31 (0)76 - 763 06 00
info@fingerspitz.nl
Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.