Dynamische Facebook remarketing - Smart Lab Aflevering #15

Helaas gebeurt het vaak dat bezoekers van je webshop niet direct een product kopen. Mensen hebben even geen tijd, vergeten het, of moeten er nog even over nadenken.

Aan jou de taak om ze te herinneren aan hetgeen wat ze hebben bekeken. Daarbij maak je slim gebruik van Dynamishe remarketing in Facebook.

Is er dus iemand op je productpagina geweest? Dan is het heel verstandig om deze mensen nogmaals het product te tonen, mits ze het nog niet hebben gekocht.

Ondanks dat dynamische remarketing-advertenties op Facebook veel voor je automatiseren - je hoeft immers alleen je productcatalogi te uploaden, en de Facebook Pixel te installeren -, moet er nog veel gebeuren. Denk bijvoorbeeld aan je targeting. Welke mensen zijn het meest interessant? En hoe kun je de kosten zo ver mogelijk drukken? Want remarketing is niet goedkoop, helaas.

In Smart Lab experimenteerden wij met de instellingen van dynamische remarketing in Facebook. Ons doel was de CPA - Costs per Acquisition - te verlagen tot het minimum, zodat dynamische remarketing écht interessant wordt.

Je ziet het resultaat in Smart Lab!

Abonneer je nu op Smart Lab!