Over Fingerspitz

 

Wat je doelstellingen ook zijn, groei is wat je wil. Slimme en succesvolle online marketing geeft je de kans steeds een stap verder te komen dan de vorige keer. Want als je iedere week een kleine stap vooruit zet, ga je uiteindelijk reuzensprongen maken.

Exponentiële groei begint bij een verbetering van je prestaties - steeds maar weer. Want groei wil je niet voor even, maar voor altijd. Wat je daarvoor nodig hebt, is het herkennen en benutten van nieuwe kansen, en het continu upgraden van je processen. Zo haal je het  het maximale uit je online kanalen.

 

Wij zijn Fingerspitz, jouw favoriete online marketing collega

Welkom in de wonderlijke wereld van digital first. Een wereld vol kansen, maar ook uitdagingen. Het is tijd om je focus te verleggen, want dat doet je doelgroep ook. Zij reizen rond op het web, maar hoe ziet die reis eruit? En hoe speel je daar als modern merk slim op in?

Samen met jou gaan we ervoor zorgen dat je je doelstellingen behaalt, en daardoor exponentiëel groeit. Samen met jou boeken we bijzondere resultaten.

Fingerspitz is een datagedreven marketing bureau met kantoren in Breda en Eindhoven. De afgelopen jaren hebben we vleugels gekregen. In 2011 zijn we begonnen, toen nog met 2 man. Inmiddels duiken 40+ experts dagelijks in cijfertjes, grafieken en rapporten, op zoek naar online kansen voor organisaties zoals die van jou.

Vier zelfsturende online marketing teams en één development team zorgen ervoor dat online successen gevierd kunnen worden, samen met jou. Eerlijk? Dat is ons de laatste jaren goed gelukt. Gemiddeld beoordelen onze klanten ons met een 9,6. Denk hierbij aan klanten als Plein, Hubo, JohnBeerens.com en Holmatro.

Leer ons kennen

Search, socials, strategie, conversie optimalisatie, analytics... Wat je vraagstuk ook is, het antwoord vind je hier. Want iedere marketeer heeft natuurlijk zijn eigen specialiteit, maar één ding is zeker: als die krachten worden gebundeld, ontstaat er super slimme teams.

 

We zijn goed in performance marketing 

Samen gaan we voor exponentiële groei. Wat dat inhoudt? Steeds weer beter presteren dan de vorige keer. Want superieur resultaat wil je niet voor even, maar voor altijd.

Wat je daarvoor moet doen, is kansen herkennen en benutten, en continu je processen upgraden, om het maximale uit je kanalen te halen. Data, automation, en growth, voor een superieur resultaat. Dat noemen we performance marketing.

 

Data, Automation, Growth

Data

Kwalitatieve inzichten creëren om samen kansen te herkennen en te benutten, op basis van één waarheid - dé waarheid.

Data is overal om ons heen. En die data bestaat uit kansen. Wat zou het zonde zijn om die kansen te laten liggen, omdat je de data simpelweg niet hebt.

Om data te gebruiken, moet je het begrijpen. En je moet weten hoe je ermee om moet gaan. Dankzij begrijpbare data ruik je kansen maar tackle je ook problemen die je anders niet aan zag komen.

Op de slimste manieren verrijken we data van hoge kwaliteit, maken het begrijpbaar en inzichtelijk, delen het met elkaar. en doen er mee wat nodig is.

Lees meer over Data

 

Automation

Productiever door slim te werken, efficiënter door te automatiseren, en effectiever door te personaliseren.

Onze linker hersenhelft houdt zich bezig met logica. En wie logisch nadenkt, zoekt de makkelijkste en snelste manier om zijn of haar taken gedaan te krijgen. Dat verhoogt de effectiviteit en zo krijgen we dus meer gedaan, in minder tijd.

What a time to be alive. Nog even, en de technologie haalt ons in. Robots, tools en apps zijn nu al soms beter in ons werk dan wijzelf. Nog een paar jaar, en ze hebben ons niet meer nodig.

Marketing automatiseren we zoveel mogelijk, zodat er tijd is voor belangrijkere dingen. We omarmen innovaties en zoeken naar de slimste tools en koppelingen voor niet alleen beter, maar ook sneller resultaat.

Lees meer over Automation

 

Growth

Optimaliseren door te experimenteren en te prioriteren. Een gezonde mix van creativiteit en innovatie zorgt ervoor dat je elkaar continu uitdaagt voor méér resultaat.

Je intuïtie, verborgen in je rechter hersenhelft, geeft aan wat je écht wilt. Het bredere plaatje, waar alles samenkomt. Dit is het reisplan dat je voor je ziet om je milestones te bereiken.

Er kan, of moet eigenlijk, altijd iets beter kunnen. Ook al lijkt het marginaal. Stel je voor dat je wekelijks 1% beter wordt in wat je doet. Een minimaal verschil, en daarom absoluut haalbaar. En bij elkaar opgeteld ben je na een jaar 66% beter in je werk. Exponentiële groei, noemen we dat.

In een business review kijken we naar jouw organisatie, en hoe online marketing jou kan helpen groeien. Daarbij zijn je doelstellingen het belangrijkst. Op basis daarvan mixen we de ideale strategie, kanalen, creativiteit en technieken, en ontwerpen we een toekomstbestendig actieplan.

Lees meer over Growth

 

Samen super slim, zo doen we het 

 

Vier zelfsturende teams duiken dagelijks in rapporten, dashboards en datasheets. Welke doelstellingen zijn haalbaar? En gaan we ze wel halen? Zijn we wel ambitieus genoeg? Dat stemmen we samen met jou af, om te blijven groeien.

We werken agile. Dat wil zeggen, we zijn flexibel, multidisciplinair en werken in marginale, maar uiterst effectieve stapjes. Want marginale verschillen blijken het begin van exponentiële groei.

Wij zijn gedreven en nieuwsgierig. Dat moet ook wel, want er zijn weinig industrieën zó beweeglijk als online marketing. Als je de veranderingen in de industrie niet op de voet volgt, loopt achter de feiten aan voordat je 'Fingerspitz' kunt zeggen.

Daarom houden we wekelijks een Kennissessie, waarin we de nieuwste trends en updates, experimenten en slimme hacks bespreken.

De belangrijkste updates en meest inspirerende content die we tegenkomen, delen we onderling via Slack. Bovendien wordt continu gekeken of deze wijsheid kan worden toegepast voor onze eigen klanten, of in onze eigen aanpak.

Zoals Jeff Bezos, de CEO van Amazon, ooit zei: 'our success is a function of how many experiments we do per year, per month, per day. Die wijsheid blijkt waarheid. Want uitgaan van je intuïtie of onderbuikgevoel is iets wat níet werkt in de online marketing.

Daarom experimenteren we continu. En de resultaten delen we uiteraard met elkaar, zodat we er samen slimmer van worden.

 

Accreditaties & prijzenkast

Fingerspitz heeft bovendien verschillende accreditaties. Zo zijn we Google Premier Partner, Bing Accredited Partner en HubSpot Partner. Daarvoor moeten we jaarlijks verschillende officiële examens afleggen.

Vaker dan we durfden dromen mocht in de afgelopen jaren de champagne koud. Zo vielen weeen paar keer achter elkaar in de prijzen bij de Dutch Search Awards en de Emerce 100. Ook behoren we al enkele jaren tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland, Europa of zelfs de EMEA, volgens onder andere het Financieel Dagblad en Deloitte.

 

De slimste online marketing community van Nederland

Onze kennis delen we ook met jou. De Growth Track, met 3.500+ leden, is de slimste online marketing community van Nederland. Claim ook jouw plek en profiteer van slimme growth marketing hacks, experimentjes, updates, highlights en meer.

 

Fingerspitz, a Handpicked agency

Met trots maken wij deel uit van Handpicked agencies. Dit zijn 7 labels, gericht op digitale strategie & design, ontwikkeling, e-commerce, content productie, virtual reality en online marketing. De naam Handpicked agencies komt voort uit onze ambacht. Alle slimme innovaties worden met onze handen en samen met klanten gemaakt. Onze bureaus helpen klanten met het kiezen van de juiste innovaties, en klanten kiezen ons eveneens met zorg. Wij, onze mensen en de oplossingen voor klanten zijn Handpicked. Uit die zorgvuldigheid ontstaan de mooiste resultaten.

Ga naar Handpickedagencies.com