MyHealthCares

Internationale opstart voor gezondheidsplatform

Specialisaties in deze case

MyHealthCares is een nieuw online Healthcare centrum, gelanceerd voor alle Europeanen. MyHealthCares biedt betrouwbare, veilige en toegankelijke gezondheidszorg voor mild chronische aandoeningen. Want dat is wat de klant - zelfs in deze branche - vandaag de dag wenst: zelf, direct medicijnen kunnen bestellen. Gemakkelijk, betrouwbaar en vanzelfsprekend volledig beveiligd.

De Google Medic-update

Ineens was hij daar: de beruchte Google Medic-update op 1 augustus 2018. Een update in het algoritme van Google, waarvan bleek dat vooral sites die gaan over medische zaken, levensstijl en gezondheid werden getroffen. Tenminste, als ze hun zaken niet uitstekend op orde hadden.

Samen met Bluebird Day, Breese, Departure en het team van MyHealthCares hebben we de Google Medic update juist in ons voordeel weten te benutten. We hebben geanalyseerd wat de impact, oorzaken en gewenste situatie is voor de online bezoeker. Tijdens de website-ontwikkeling hebben we direct optimalisaties doorgevoerd ten behoeve van de online vindbaarheid.

E-commerce, content, design, en marketing.

Begin 2019 ging de websites van MyHealthCares live. Alle Europeanen kunnen sindsdien hun medicijnen online bestellen. Mede dankzij de soepele samenwerking tussen de verschillende labels binnen de Handpicked familie. E-commerce, content, design, en marketing. Voor een nieuw platform, dat het groots en meteen goed wil aanpakken in een internationale markt, is het essentieel dat alle onderdelen kloppen en corresponderen.

  • Goed vindbaar, ook na Medic-update

  • Sterke samenwerking met andere labels

  • Op naar internationale uitbreiding!

Dit wil ik ook!