Wendy de Kort

Wendy de Kort

Wendy de Kort

Wendy de Kort

Contentstrateeg & copywriter

Wendy is bijna 7 jaar aan boord bij Handpicked agencies en bij verschillende labels werkzaam geweest. 
 
Ze begon bij E-sites, waar ze marketing en online communicatie projecten initieerde, coördineerde en uitvoerde. Vanuit de groeiende vraag in de markt naar content (marketing) volgde haar overstap naar een hiervoor speciaal opgericht nieuw label: Breese. Haar enthousiasme voor copywriting kon ze hier nog beter benutten en tegelijkertijd is ze zichzelf verder gaan ontwikkelen in content strategie. Een combinatie waar ze blij van wordt!
 
Toen Breese per 2019 onderdeel werd van Fingerspitz, zette zij haar koers als content strateeg verder voort. Het schrijven zelf wil ze nooit loslaten. "Daarvoor is het gewoon te leuk!" Als copywriter tikt ze er dan ook flink op los. En dat verveelt nooit. "Online kent zoveel mogelijkheden. Daar raak je nooit op uitgekeken."
 
In haar vrije tijd wordt Wendy blij van vrienden, familie, lekker eten en snowboarden. En wordt ze altijd lekker beziggehouden door haar meisjes tweeling. Zelf is ze ook een tweeling trouwens. En geboren op de 22e van de tweede maand. 2 is dus zeg maar 'the number'.