Thomas Cival

Thomas Cival

Thomas Cival

Thomas Cival

Creatief Strateeg

Thomas is zijn loopbaan begonnen in de reclame. Na 4,5 jaar als Art director te hebben gewerkt voor hoofdzakelijk werk voor inzet op traditionele mediakanalen wilde hij graag meer leren over alles wat zich online afspeelde. 

Vanuit deze wens is Thomas destijds aan de slag gegaan bij een online marketingbureau met focus op e-mailmarketing en CRM. Hij leerde hier hoeveel kansen er liggen op online gebied, de inzichten die data je kunnen bieden en hoe je met deze data de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal, bij de juiste persoon kunt aanbieden.

Thomas zet deze kennis nu in bij Fingerspitz, omdat hij naar eigen zeggen nog lang niet uitgeleerd is op online marketinggebied en Fingerspitz dé jonge en dynamische partij is waar hij zijn kennis graag verder wilt verbreden. 

Thomas is natuurlijk niet altijd aan het werk. In zijn vrije tijd ziet hij altijd wel een klus die hij op kan pakken. Naast klussen gaat Thomas graag voetballen, wielrennen of een biertje drinken met vrienden.