Remco van Meel

Remco van Meel

Remco van Meel

"In een markt waar de ontwikkelingen zo snel gaan is het up-to-date houden van je kennis ontzettend belangrijk."

Remco van Meel

Online marketeer

Al voordat Remco zijn studie Commerciële Economie aan de Fontys Hogescholen in Tilburg ging doen, wist hij al dat de digitale wereld hem op het lijf geschreven was. Hij hield zich al een paar jaar bezig met de ontwikkeling van websites en het optimaliseren van de prestaties van zo'n website, zoals de vindbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Vanuit hier is zijn passie voor online marketing ontstaan.

Na zijn studie heeft Remco ervaring opgedaan aan zowel bureau- en klantzijde in zowel de B2B als de B2C sector. Hij heeft veel bedrijven geholpen met het opzetten en verbeteren van SEO, SEA en marketing Automation trajecten. Daarnaast heeft hij meegeholpen met het opstarten van een marketing afdeling, waardoor hij met de vele facetten van online marketing in aanraking is gekomen.

De overstap naar Fingerspitz was voor hem dé kans om zijn kennis en expertise in online marketing te gaan verbeteren en deze direct toe te passen. Hij vindt het een echte uitdaging om vraagstukken van de klant te vertalen naar een passende online marketing oplossing. Een goede samenwerking met de klant ziet hij als een fundament voor de beste resultaten!

Is Remco niet aan het werk? Dan trapt hij een balletje bij de lokale voetbalvereniging of zit hij op de tribune bij Willem II. Of misschien kom je hem wel tegen terwijl hij lekker een biertje aan het drinken is op het terras.