Paul Rombouts

Paul Rombouts

Paul Rombouts

‘’Ondernemers die het internet anno 2017 onderschatten, dat is voor mij onbegrijpelijk.’’

Paul Rombouts

Specialist in display en social advertising

Tijdens zijn opleiding commerciële economie kreeg Paul voor het eerst te maken met online marketing. Toen wist hij het zeker: hier moest hij iets mee gaan doen. Hij verdiepte zich in het wereldje, begon een eigen website over voetbalschoenen en ontwikkelde websites voor vrienden en familie.

Leergierig als hij is, werd het tijd voor een volgende stap. Na het behalen van zijn diploma is Paul direct begonnen aan zijn traineeship online marketing bij Fingerspitz. En dat deed hij zo goed dat hij inmiddels al enige tijd werkzaam is als online marketeer!

Hij haalt zijn motivatie uit resultaat en zal doorgaan tot dit zichtbaar is. Paul wil zich dan ook graag ontwikkelen tot online expert. Paul richt zich voornamelijk op display- en social advertising. 

Is Paul niet bezig met websites, blogs en how-to filmpjes bekijken, dan kun je hem vinden op het voetbalveld, in de kroeg of bij zijn vriendin.  

Bekijk de showcases waar Paul aan heeft gewerkt

Blogartikelen van Paul

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.