Kim Peragine

Kim Peragine

Kim Peragine

"Resultaten inzichtelijk maken, vind ik het belangrijkste onderdeel binnen het online vakgebied. Ik laat opdrachtgevers graag de meerwaarde van onze werkzaamheden zien middels rapportages en dashboards."

Kim Peragine

Online Marketeer

Kim heeft al een aantal jaren ervaring als Online Marketeer. Eerder werkte ze bij een webdesign bureau waar online marketing een onderdeel was binnen haar functie. Bij Fingerspitz focust Kim zich volledig op online marketing. Hierdoor kan ze haar kennis en vaardigheden verder ontwikkelen. 

Kim is een Google AdWords Individual. Dit betekent dat ze een door Google gecertificeerde SEA specialist is. Hier legt Kim jaarlijks een examen voor af. Het leuke van adverteren in de zoekmachine vindt ze dat je vrij snel resultaten voor klanten kunt boeken. Ze wordt enthousiast van resultaten presenteren die haar werkzaamheden hebben opgeleverd. Naast SEA campagnes vindt Kim het ook leuk om SEO campagnes op te zetten en je adviezen m.b.t. conversieoptimalisatie te geven. 

Kim heeft gestudeerd aan de Hogeschool van Rotterdam. Daar heeft zij de opleiding Communicatie Digitale Media afgerond. Deze opleiding was een voorloper op het gebied van online communicatie. De meest waardevolle les vond ze haar minor Online Marketing Strategie, die ze tevens hier op Avans Breda als uitwisselingsstudente heeft gevolgd.

In haar vrije tijd bezoekt Kim graag steden en als het regent kijkt ze graag documentaires over uiteenlopende onderwerpen.Tijdens uitjes en vakanties is Kim altijd degene met een camera in haar hand (en zelf dus nooit op foto’s staat). Het liefst reist ze af naar zonnige steden waar ze veel kan zien en doen.  

Haar Rotterdamse mentaliteit (niet lullen maar poetsen) komt ons goed van pas! 

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.