Falco Kusters

Falco Kusters

Falco Kusters

“Mijn doel? Net een tikkie slimmer te zijn dan de rest, met het beste resultaat voor de klant.”

Falco Kusters

Online marketing consultant

Al jaren volgt Falco de ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Die interesse werd aangewakkerd tijdens zijn studie Digital Business Concepts - één van de spannendere takken van Commerciële Economie. Tijd om werk te maken van deze interesse, dacht hij, door aan de slag te gaan als online marketeer bij Fingerspitz.

"Fantastisch toch, dat de wereld van onlline marketing continu in beweging is? Wat vandaag werkt, kan morgen ineens niet meer werken. Wat trouwens ook fascinerend is, is dat online marketing zoveel met het gedrag van mensen te maken heeft, terwijl vrijwel alles is gebaseerd op data." Falco kickt erop om iets te testen, en vervolgens in de data te checken of dat iets ook daadwerkelijk werkt.

Falco wordt het liefst in het diepe gegooit. Projecten waarbij zijn klant de underdog is vindt hij het meest uitdagend. "Een soort David en Goliath, dus. Als je met een klant de strijd aan gaat met de big boys die hun plekje in de markt al hebben veroverd, wordt je pas écht aangespoord om zo effectief mogelijk met het budget en de kanalen om te gaan."