Bas Boomaars

Bas Boomaars

Bas Boomaars

Mijn uitdaging bij Fingerspitz is het schrijven van teksten die aantrekkelijk zijn voor zowel de lezer als zoekmachines. De dynamische wereld van online marketing is voor mij de ultieme omgeving om mezelf als moderne content-goeroe te blijven ontwikkelen

 

Bas Boomaars

Content marketeer

Tijdens zijn studie International Media & Entertainment Management aan de NHTV in het mooie Breda kwam Bas voor het eerst in aanraking met de principes van online marketing. Echter gaan de interesses van Bas op dit gebied veel verder dan school hem kon leren: met name content marketing, social media marketing en zoekmachine optimalisatie zijn gebieden die voor Bas geen geheimen mogen hebben.

Stage lopen bij Fingerspitz bood de ideale leeromgeving om zijn skills en kennis naar the next level te brengen. Hij maakte kennis met alle facetten van online marketing. Hij had de smaak te pakken, en ging voor de full time functie van content marketeer bij deze fantastische club. And here we are.

Als ware internetgoeroe houdt Bas continu de laatste nieuwtjes, gadgets, tools en trends uit de digitale wereld in de gaten. Hij schrijft, leest en is zelfs ondernemend actief op het wereldwijde web.

Als geboren en getogen Bredanaar gaat Bas graag naar NAC, de lokale trots op het voetbalveld - of eigenlijk vooral op de tribunes. Ook is hij 's weekends vaak in het centrum te vinden voor een borrel en een bite, of een filmpje in de bioscoop.

Blogartikelen van Bas

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.