Auke Hilbrands

Auke Hilbrands

Auke Hilbrands

“Daag elkaar én jezelf uit om te blijven leren, en gebruik je nieuwsgierigheid om nieuwe dingen te proberen. Zeker in de online marketing is dit essentieel om nieuwe ontdekkingen te doen.”

Auke Hilbrands

Stagiair online marketing

Auke houdt ervan om zichzelf uit te dagen. Van een avontuur in Sydney tot aan filmen op de mainstage voor Dreamfields Festival. Als hij het gevoel krijgt dat er een lastige opdracht zijn richting op komt, rent hij alleen maar harder ernaartoe. Dat vindt hij de beste en meest uitdagende manier om te leren.

Zo ook bij Fingerspitz krijgt Auke veel motivatie zodra hij hoort dat er gewerkt mag worden aan de videostrategie. Daarnaast heeft hij grote interesse voor het oorzaak-gevolg systeem van online marketing. Prik ergens met een stokje en kijk wat er aan de andere kant gebeurt. Dat is precies wat Auke zoekt bij het opzetten van A/B-tests en het zoeken naar de ‘waarom-vraag’ als blijkt dat het veranderen van een simpel kleurtje 60% meer conversies oplevert. Maar wat doet Auke in zijn vrije tijd?

Schreeuwen naar de televisie als hij met zijn vrienden aan het gamen is. Genieten van de tech-tips en videokwaliteit van MKBHD op Youtube. Aandachtig luisteren naar de gasten bij Joe Rogan. De hele nacht door in Premiere Pro editten. Of lekker met verstand op nul met zijn voetbalteam de kelderklasse veroveren.