Duurzaam groeien in de bouw- & maakindustrie

Op dinsdag 13 juni 2017 staat de Johan Cruijf Zaal op het hoofdkantoor van Google in Amsterdam in het teken van online marketing binnen de Bouw en Industrie: Hoe zorg je voor een duurzame online strategie?

Wist je dat 70% van het B2B beslissingsproces online plaatsvindt? (GlobalWebIndex B2B Research, 2015)


Hoe bereik je jouw doelgroep in deze sterk veranderende markt op een duurzame en future proof manier? Om deze en meerdere vragen te beantwoorden, organiseren Fingerspitz en Google samen het "Duurzaam Groeien"-evenement. Zo helpen we je naar een succesvolle (online) groeistrategie te werken, die je niet elke twee jaar hoeft te vernieuwen. Bedrijven die actief zijn in de Bouw & Industrie worden tijdens dit evenement uitgedaagd verder te kijken dan traditionele kanalen en de volgende stap te zetten, om duurzame groei te realiseren. 

JA, IK WIL TOEKOMST PROOF ZIJN!

 

Programma

We verwelkomen je vanaf 09:30 op het hoofdkantoor van Google in Amsterdam. Om 10.00 uur start de eerste spreker. Van 12.45 tot 13.30 is er gelegenheid om even na te praten en vragen te stellen.

  • 9.30 uur | Binnenkomst
  • 10.00 uur | Cijfers & Trends (Marc Bond, Google)
  • 10.30 uur | Insights in de branche (Madeline Buijs, ABN Amro)
  • 11.00 uur | Korte pauze
  • 11.15 uur | Online marketing in de bouw- & industrie (Fingerspitz)
  • 11.45 uur | Lunch & netwerken

 

Belangrijkste Takeaways

Tijdens het event worden de meest actuele en belangrijkste vragen over online marketing in deze sectoren besproken. Denk hierbij aan vragen als:

  • Welke ontwikkelingen binnen de online marketing vinden er plaats?
  • Hoe bouw je aan een duurzame online strategie?
  • Hoe draagt online marketing bij aan een constante toestroom van leads?

 

Sprekers

Voor dit evenement hebben we vier interessante en ervaren sprekers die komen spreken over trends, ontwikkelingen, online marketing en strategie.


Marc Bond (Google)

"Met alle data bekend bij Google kunnen wij als geen ander de trends voorspellen."

Marc neemt je als Agency Development Manager bij Google mee langs de belangrijkste cijfers en trends die betrekking hebben tot Bouw & Industrie. Wat kun je verwachten in de toekomst, en hoe haak je hier nú al op in?

 

Madeline Buijs (ABN AMRO)

"Zonder digitalisering ga je de boot missen in de bouwsector."

Madeline Buijs is werkzaam als sectoreconoom Bouw bij de afdeling Sector Advisory van ABN AMRO. Ze is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de visie van ABN AMRO op de economische ontwikkelingen en trends in de bouwsector. Ook houdt zij zich bezig met het ontwikkelen van een visie op de toekomst van de bouw.

.

Alwin Klaassen (Fingerspitz)

"Samen met de klant de doelstelling bepalen, en hier samen naar toewerken. Dát is ons doel."

Als Account Strateeg bij Fingerspitz heeft Alwin al vaak zijn online marketing kennis bij grote én kleine B2B-bedrijven mogen delen. Als ervaren expert is hij uw sparringspartner over welke online doelstelling het beste bij jouw bedrijf past. 

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.