Strategic messaging

Er zit te weinig ziel en overtuiging in je communicatie. Je wilt die key decision maker overtuigen, maar dan moet het wel duidelijk zijn welke oplossing je biedt. Hoe zorg je dat de boodschap overkomt?

Een sterke waarde-boodschap resulteert in een grotere vraag naar je oplossing, en dus meer conversies. Middels een simpel en praktisch onderzoek en een creatieve sessie, ontwikkelen we samen de value statements van jouw producten of diensten.

Strategischer communiceren: de workshop

  • Waarom converteren klanten (niet)?
  • Wat is jullie meerwaarde?
  • Welke problemen los je (niet) op?
  • Welk probleem wil je graag wél oplossen?
  • Hoe raak je de klant écht?

Hoe wordt er, zowel intern als extern, over de waardepropositie gedacht? Is de boodschap sterk genoeg om beslissers te beïnvloeden? Trekt het de aandacht van de juiste mensen? Hoe help je beslissers om iets te bereiken?

De analyse en de daaropvolgende workshop richten zich op het aanzetten tot koopgedrag of actie. De output van dit traject zijn value statements die je verder kunt toepassen in je marketing en communicatie.

Onderzoek

Voordat we beginnen, willen we meer weten over jullie organisatie, jullie ambities, en natuurlijk de producten en/of diensten. Daarna volgt een advies van onze marketing consultants, gebaseerd op jullie behoeften en weerspiegeld aan onze strategische kijk op de aanpak.

Krachtiger communiceren?

Value statements helpen je bij het kiezen van de juiste woorden. Benieuwd naar wat voor jou werkt? We denken graag met je mee. Kom een keer langs voor een kop koffie, vinden we leuk!