Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
SEO Content plan

Content is één van de basisingrediënten van een goed vindbare website. Maar als je hoog wilt scoren, heb je goede content nodig. Niet alleen inhoudelijk, maar ook content die aansluit bij de vragen van je doelgroep.

Daarom een content plan:

  • Focus op de juiste zoekwoorden
  • Kwalitatief hoogstaande content
  • Hogere posities in Google
  • Méér backlinks naar jouw artikelen
  • Gratis conversies vanuit gratis verkeer

Antwoorden op het perfecte moment

Je doelgroep zit vol met vragen en problemen. Antwoorden en oplossingen hierop zoeken ze op het internet. Aan jou de taak om die vraag te beantwoorden, met jouw content.

Het volmesten van artikelen met belangrijke zoekwoorden werkt allang niet meer. Je móet kwalitatieve content maken. Want SEO gaat niet alleen over goed indexeerbaar zijn voor de zoekmachine, maar over veel meer: traffic, autoriteit en zelfs de uiteindelijke conversie. Want aan verkeer dat niet converteert heb je immers ook niks.

Dat vraagt om een vernieuwende en heldere aanpak die werkt. Bij Fingerspitz werken we daarom met thema’s. Topics delen we op in subthema’s.  Zo weten we zeker dat je een compleet verhaal vertelt, waar de gebruiker naar zoekt en écht iets aan heeft.

Ieder thema delen we dan weer op in ten minste drie typen content, voor de juiste distributie: inspirational, linkable en actionable:

  • Inspirational content voor traffic: hoge posities en CTR's in de zoekresultaten, maar ook via andere kanalen;
  • Linkable content voor autoriteit: dankzij de hoge kwaliteit wordt je content gedeeld en gelinkt op andere pagina's;
  • Actionable content voor conversies: want ja, aan verkeer dat niet converteert heb je ook niet zoveel.

Voor traffic, autoriteit, en conversie dus. Op deze manier verzekeren we onszelf ervan de juiste content te produceren die wordt geïndexeerd door Google, wordt bekeken door haar gebruikers, én die de uiteindelijke gewenste actie opleveren.

 

 

Super slimme content maken?

Taalgoeroe’s, videografen en plaatjesmakers. Ze werken allemaal bij Fingerspitz. Creatief en slim, maar ook gek op data. Dus boost je merkwaarde en je ROI, met hoogwaardige creatives.