Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
Google Ads

Of advertenties worden getoond in Google, hangt af van het gekozen zoekwoord, de kwaliteit van je campagne en het budget. Onze klanten realiseren meer bezoekers tegen effectieve kosten en meetbare resultaten. We leggen je hier uit hoe we van jouw campagne een succes maken.

Google Adverteren: de voordelen van Ads

  • Adverteer gericht en effectief 
  • Je krijgt meer bezoekers, meer leads, meer conversie
  • Je hebt de kosten altijd zelf in de hand
  • Verschijn bovenaan in de zoekresultaten
  • Je betaalt voor resultaat
  • Stap snel en laagdrempelig in

Google adverteren op Ads: hoe werkt het?

Om het maximale uit je Google Ads campagnes te halen, beginnen we met een uitgebreide analyse. Wat zijn je doelen en wensen? Door wie wil je gevonden worden? Welke zoektermen gebruikt je doelgroep? Op welke zoektermen wil je nog meer gevonden worden? En wat wil je aan je advertenties uitgeven? Aan de hand van deze informatie maken we een actieplan dat bij jouw bedrijf of organisatie past. En dan gaan we Google Adverteren via Ads. Laat die bezoekers maar komen!

Wat levert het op?

Via Google Ads kun je heel gericht adverteren. Wil je bijvoorbeeld alleen klanten uit je eigen regio bereiken? Of zit jouw doelgroep voornamelijk ’s avonds en in het weekend op het internet? Door dit allemaal zo goed mogelijk in kaart te brengen, kunnen we je advertenties nog effectiever inzetten. Zodat jij vindbaar bent wanneer je klanten jou nodig hebben. Dat leidt tot hogere bezoekersaantallen. En uiteindelijk draagt dit bij aan conversie optimalisatie.

IJzersterke strategie?

De ontwikkelingen op online gebied gaan razendsnel. Dit biedt enorme kansen voor jouw organisatie. Maar hoe pak je dit goed aan?

Download nu het eBook

We blijven werken aan je advertenties

Want adverteren via Google is geen kwestie van advertenties inzetten en achterover leunen. Dus blijven we bij Fingerspitz continu monitoren en evalueren. We bekijken hoe je advertenties presteren. En beslissen op basis van concrete resultaten of er aanpassingen nodig zijn. AdWords is erg flexibel, dus sturen we continu bij en springen we in op nieuwe kansen. Dat initiëren we zelf, pro-actief, en natuurlijk in nauw overleg met jou.

Google Premier Partner

Wil je aan de slag met experts? Fingerspitz is Google Premier Partner. Daarmee behoren wij tot de door Google meest gewaardeerde bureaus. Alle marketeers zijn AdWords Gecertificeerd. Daarnaast zijn we het bureau met het hoogste AdWords Agency Health Index. Je campagne is in goede handen bij ons.

Gratis scan ontvangen?

Laat ons weten dat je wel oren hebt naar een gratis scan. Vul het formulier in, en we nemen contact met je op!