Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
Data & analytics

Je verzamelt veel waardevolle data, maar hebt onvoldoende inzicht of benut de potentie hiervan niet genoeg. Door slim om te gaan met data, bouw je een completere analyse en herken je nieuwe kansen.

Webstatistieken houden wij bij voor

  • Staka
  • Plein

Dit kun je met data & analytics

  • Analyseer het gedrag van je klanten en prospects
  • Herken problemen & nieuwe kansen
  • Automatiseer & personaliseer, tot op individueel niveau
  • Verhoog de CLV van je klanten dankzij data
  • Genereer meer leads, conversies en klanten

Wat vertellen statistieken?

Verschillende analytische programma’s vertellen je heel veel. Soms zelfs té veel. Bijvoorbeeld waar je bezoekers vandaan komen, met welk apparaat ze je site bezoeken, hoe vaak ze dit doen, waar ze vandaan komen, en waar, hoevaak en wanneer ze converteren.

Welk software jou het beste gaat helpen, hangt af van je bedrijf, website en online doelstellingen. Zo voorkom je dat je door de hoeveelheid data de échte, belangrijke kansen mist.

Benut de volle potentie van data

Door Google Analytics te implementeren, maken we het mogelijk om de statistieken van jouw website bij te houden. Hoe wordt je site bezocht? Welke pagina’s presteren goed of juist heel slecht? Worden je conversiedoelen behaald? Analytics geeft je veel waardevolle informatie waarmee je je site kunt verbeteren.

Met 
Google Tag Manager voeg je scripts toe die het mogelijk maken om specifieke conversies te meten op je site. Vervolgens kun je deze waardevolle data in Google Analytics terug vinden. Denk aan specifieke doelen zoals het klikken op een e-mailadres of bepaalde invulvelden in je online formulieren.

Door Customer Data te verzamelen, begrijpbaar te maken en in te zetten bouw je 360 graden klantprofielen en verhoog je dde CLV per klant, omdat je online, cross-channel communicatie uiterst persoonlijk wordt.

MetDashboards worden je prestatie indicatoren naar een overzichtelijk, inzichtelijk en bruikbaar overzicht omgezet. Deze inzichten helpen bij het maken van bedrijfsbeslissingen. 

Hoe gaan we te werk?

Ook bij het analyseren van data is het belangrijk om te weten wát je precies wilt weten. Welke onderdelen van je site wil je onderzoeken? Welke doelen heb je? Wil je dat mensen contact opnemen, of is het doel dat mensen een product bestellen? Zodra we dit duidelijk hebben, kunnen we de programma’s gaan implementeren en inrichten. We verzamelen de data voor je en helpen je deze te interpreteren. Onze hierop volgende adviezen en actiepunten helpen je je site weer te verbeteren.

Haal méét uit je data

Je data is ontzettend veel waard. Breng het samen, maak het inzichtelijk en herken zo sneller problemen en kansen om te groeien. Meer weten? Laat iets van je horen!