Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
Content creatie

49% van het succes van je campagne wordt bepaald door het creatieve aspect. Ga dus voor hoogstaande beelden, copy en zelfs geluid. Daar maak je het verschil mee. Maar hoe pak je dat slim en betaalbaar aan?

Creatives produceren we onder andere voor:

  • Hubo
  • Bruynzeel Keukens

Content matters

Mensen zijn nieuwsgierig. Ze zitten vol met vragen en problemen, en willen continu geboeid worden. Jouw taak als merk: de klant bereiken via bijvoorbeeld social media en zoekmachines, teasen en uiteindelijk aanzetten tot actie. Dat lukt alleen met de allerbeste content.

Content matters, want het is precies wat je doelgroep wilt. Het tijdperk van push marketing is voorbij. Content marketing is dé inbound strategie om interactie te voeren met je doelgroep.

Maar hoe maak je content die aansluit bij je doelgroep? Hoe ga je je doelgroep bereiken en activeren, in die continu veranderende customer journey? En wat gaat dat überhaupt allemaal kosten?

De juiste creatives & tools

Campagnes met een overtuigend en sterk verhaal, zijn de campagnes die winnen. De interactie is hoger, ze vangen meer clicks en conversies, en dus valt het budget automatisch lager uit.

Creatieve kunstwerken en datagedreven marketing gaan dus hand in hand, en zorgen samen voor succes. Maar sterke, creatieve content resulteert in nóg iets: een sterker merk, meer autoriteit, een consistente uitstraling en… Meer klanten. 

Slimme content

Bij Fingerspitz houden we van een slimme, effectieve aanpak. Maar we zijn ook creatief. Dus denken we na over hoe we zo efficiënt mogelijk hoogwaardige content kunnen produceren, en zo effectief mogelijk inzetten in je online marketing campagnes. Dat scheelt in tijd, geld, en resulteert in een hogere ROI.

Daarbij houden we rekening met je doelstellingen, en hoe we je doelgroep het beste kunnen bereiken en aanzetten tot actie. Ook maken we alles meetbaar en experimenteren we met verschillende versies en visies, op zoek naar het beste resultaat.

  • In je content strategie houden we rekening met wie en wat je wilt bereiken, en hoe we daar zo slim mogelijk hoogwaardige content bij gaan produceren.
  • Video is de toekomst. Van YouTube-ads tot corporate video’s en complexe video series: geef je merkwaarde een boost, bereik meer mensen en genereer interactie.
  • Professionele fotografie is een must in het digitale tijdperk. Jij en je collega’s moeten op de foto, maar ook je producten, kantoor of event. Voor welk doel dan ook: je website, social media campagne of iets anders.
  • Klanten storen zich aan onduidelijke of onprofessionele graphics. Maak illustraties die duidelijk zijn en perfect passen bij je huisstijl - zowel bewegend als stilstaand.
  • Met copywriting zorg je niet alleen voor topscores op Google, maar overtuig je de lezer en overtuig je ze om te converteren.

Super slimme content maken?

Taalgoeroe’s, videografen en plaatjesmakers. Ze werken allemaal bij Fingerspitz. Creatief en slim, maar ook gek op data. Dus boost je merkwaarde en je ROI, met hoogwaardige creatives.