Adverteren binnen Navigatiesystemen

Klanten kunnen je adres lastig vinden. Meer bezoekers over de vloer begint met een goede vindbaarheid. Dat betekent ook in navigatiesystemen.

De voordelen van adverteren in navigatiesystemen

  • Locatiegegevens op ieder apparaat volledig en up-to-date
  • Beter vindbaar binnen alle toonaangevende systemen
  • Een reclamestrategie voor je locatie op maat
  • Je betaalt voor direct resultaat

Hoe werkt adverteren binnen navigatiesystemen?

We zorgen ervoor dat alle locatiegegevens goed zijn doorgevoerd. Door middel van onze links met databases van alle toonaangevende systemen en apps kunnen wijzigingen in gegevens direct worden doorgevoerd. We bieden reclamemogelijkheden voor onder andere TomTom, Garmin, Google Places en Foursquare.

Ontvang een gratis check

Direct inzicht in jouw situatie? Laat je gegevens achter en ontvang binnen 5 werkdagen de gratis resultaten zoals in het overzicht hieronder. Zoals je ziet hebben wij nog wat werk te doen. Check snel hoe jouw bedrijf ervoor staat!

Wat levert lokaal adverteren op?

Steeds vaker staan auto’s in verbinding met het internet. Dit betekent dat bestuurders anders gaan zoeken naar een bestemming, nu een adres niet meer noodzakelijk is. Bestuurders kunnen bijvoorbeeld het woord ‘supermarkt’ intoetsen en krijgen suggesties in de buurt te zien. Als eigenaar van een supermarkt wil je natuurlijk dat jouw vestiging als eerste zichtbaar wordt. Hier liggen dan ook de mogelijkheden van het adverteren binnen navigatiesystemen.

Daarnaast worden mobiele apps steeds vaker gebruikt voor het navigeren naar een bestemming en ook hierin kan geadverteerd worden. Met wereldwijd 250 miljoen gebruikers van GPS-systemen en relatief weinig adverteerders is dit een interessante optie.

Loopt jouw bedrijf samen met ons voorop in dé nieuwe trend binnen location-based advertising?

We blijven werken aan je advertenties

Is er een wijziging in je gegevens? Dan wordt deze direct doorgevoerd in alle gekoppelde systemen. Advertenties worden in overleg ingericht en getarget op de beoogde doelgroep. Daarnaast geeft een periodieke rapportage inzichten in de effecten van het location-based adverteren.

Sta jij ook in de TomTom?

Benieuwd in hoeverre jouw locatiegegevens geoptimaliseerd zijn voor de verschillende systemen en applicaties? Stel je vraag!