Fingerspitz Logo
Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
  1. Diensten
    • Terug naar hoofdmenu
    • Diensten
    • Online marketing strategie
    • Zoekmachine optimalisatie
    • Social media marketing
    • Data & analytics
    • Zoekmachine adverteren
    • Display advertising
    • Conversie optimalisatie
    • Content marketing
    • Marketing Automation
    • Online adverteren
  2. Ons werk
  3. Blog
  4. Downloads22
  5. Over ons
    • Terug naar hoofdmenu
    • Over ons
    • Over Fingerspitz
    • Ons team
    • Accreditaties
    • Prijzenkast
    • Facts
    • Vacatures
    • Vacature alert
  6. Contact

Online marketing blog

  • E-commerce (15)
  • Leadgeneratie (20)
  • Strategie (67)
  • SEO (100)
  • Social media (118)
  • Marketing Automation (18)
  • Conversie optimalisatie (61)
  • SEA (126)
  • Content marketing (34)
  • E-mail (11)
  • Data (20)
  • Smart Lab (56)
  • Nieuws (105)
  • Fingerspitz (46)
  • Het one-size-fits-all flywheel voor succesvolle leadgeneratie

    Geschreven door Bas Boomaars op donderdag 16 mei 2019
    in Leadgeneratie, Strategie, Content marketing
    Het one-size-fits-all flywheel voor succesvolle leadgeneratie

    86% van de Nederlandse B2B-marketeers heeft leadgeneratie als belangrijkste focus. Het uittekenen van een leadgeneratie strategie is nog best te doen. De uitvoering ervan, zo blijkt, is lastiger. In deze blog lees je hoe het leadgen flywheel structuur geeft.

  • Account based marketing: dé leadgeneratie strategie voor B2B

    Geschreven door Kaylie Verhagen op woensdag 8 mei 2019
    in Leadgeneratie, Strategie
    Account based marketing: dé leadgeneratie strategie voor B2B

    Overweeg je te starten met Account Based Marketing? De kans dat je ABM-strategie slaagt, is groot: 97% geeft aan een hogere ROI te behalen. Dus: wat ABM is, hoe je start en hoe je je ROI maximaliseert lees je hier!

  • Attributiemodellen: bestaat hét gouden ei?

    Geschreven op donderdag 2 mei 2019
    in E-commerce, Strategie
    Attributiemodellen: bestaat hét gouden ei?

    Google Attribution is nog altijd in bèta. Facebook Attribution is daarentegen wél al live. En er zijn nog andere tools die beweren dé oplossing te zijn. Bestaat hét gouden ei al? Koen heeft het antwoord voor je, en je leest het hier.

  • Revolutie in social e-commerce: 3 opvallende trends

    Geschreven door Boukje Vullers op woensdag 24 april 2019
    in E-commerce, Strategie, Social media
    Revolutie in social e-commerce: 3 opvallende trends

    Big boys als Instagram, Google en Pinterest gooien het e-commerce landschap momenteel flink op de schop. Bovendien verandert de customer journey: zonder goede voorbereiding wordt het overtuigen en behouden van klanten alleen maar moeilijker. We zien 3 belangrijke trends, en dit zijn ze!

  • De juiste strategie voor groei

    Geschreven door Tim van IJsendoorn op donderdag 14 maart 2019
    in Strategie
    De juiste strategie voor groei

    Alle organisaties willen groeien. Daar hebben ze meer omzet voor nodig. En marketinginspanningen moeten helpen bij het verhogen van die omzet. Zo simpel is het toch? Lees snel verder

Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 14
Volgende

Volg ons

Fingerspitz

  • Over Fingerspitz
  • Vacatures
  • Evenementen
  • Contact

Diensten

  • SEA zoekmachine adverteren
  • SEO zoekmachine optimalisatie
  • Marketing automation
  • Conversie optimalisatie
  • Social media marketing
  • B2B leadgeneratie

Contact

Reduitlaan 29
4814 DC Breda
+31 (0)76 - 763 06 00

Torenallee 3
5617 BA Eindhoven
+31 (0)40 - 231 20 01

info@fingerspitz.nl

  • Disclaimer
  • Privacy Policy


Fingerspitz scoort een 9,6 uit 10 op basis van 34 beoordelingen .