-
Het one-size-fits-all flywheel voor succesvolle leadgeneratie
86% van de Nederlandse B2B-marketeers heeft leadgeneratie als belangrijkste focus. Het uittekenen van een leadgeneratie strategie is nog best te doen. De uitvoering ervan, zo blijkt, is lastiger. In deze blog lees je hoe het leadgen flywheel structuur geeft.
-
Account based marketing: dé leadgeneratie strategie voor B2B
Overweeg je te starten met Account Based Marketing? De kans dat je ABM-strategie slaagt, is groot: 97% geeft aan een hogere ROI te behalen. Dus: wat ABM is, hoe je start en hoe je je ROI maximaliseert lees je hier!
-
Attributiemodellen: bestaat hét gouden ei?
Google Attribution is nog altijd in bèta. Facebook Attribution is daarentegen wél al live. En er zijn nog andere tools die beweren dé oplossing te zijn. Bestaat hét gouden ei al? Koen heeft het antwoord voor je, en je leest het hier.
-
Revolutie in social e-commerce: 3 opvallende trends
Big boys als Instagram, Google en Pinterest gooien het e-commerce landschap momenteel flink op de schop. Bovendien verandert de customer journey: zonder goede voorbereiding wordt het overtuigen en behouden van klanten alleen maar moeilijker. We zien 3 belangrijke trends, en dit zijn ze!
-
De juiste strategie voor groei
Alle organisaties willen groeien. Daar hebben ze meer omzet voor nodig. En marketinginspanningen moeten helpen bij het verhogen van die omzet. Zo simpel is het toch? Lees snel verder