• Programmatic advertising in 2017

    Programmatic advertising groeit met 31% in 2017. Traditionele media als print, radio, televisie en outdoor maken een flinke aanhaalslag. Als je die ook programmatic inkoopt, hoef je niet langer met hagel te schieten op je doelgroep. Door de inzet van slimme technologie kun je namelijk op een meetbare manier 1-op-1 adverteren.

  • Opstellen van een YouTube strategie

    YouTube heeft dagelijks een ontzettend groot bereik. Een perfect kanaal dus om als organisatie je boodschap te verspreiden. Maar hoe pak je dat aan? Robert neemt je in deze YouTube blogserie mee langs alle facetten van adverteren in YouTube. Dit keer: het opstellen van een YouTube strategie.

  • Adverteren op YouTube: the basics

    YouTube heeft dagelijks een ontzettend groot bereik. Een perfect kanaal dus om als organisatie je boodschap te verspreiden. Maar hoe pak je dat aan? Robert neemt je in deze YouTube blogserie mee langs alle facetten van adverteren in YouTube. Dit keer: alles over de verschillende soorten ads.

  • Verraden je Facebook likes jouw politieke standpunt?

    Dat we af en toe meer prijsgeven op social media dan ons lief is, is een feit. Tijdens tijdens de Amerikaanse verkiezingen is dergelijke data zelfs fors is ingezet om kiezers te winnen: ‘data-driven campagnes’. Wat zegt jouw Facebook profiel over je politieke voorkeur?

  • Dynamische remarketing via Facebook: het stappenplan

    Ga aan de slag met dynamische advertenties op Facebook. Segmenteer en target je doelgroep met een specifieke boodschap op hét Social Media kanaal.