• Dagobert’s favoriete Google Analytics rapport: Conversies

    Als een echte Dagobert Duck ben je je business instinct achterna gegaan en heb je inmiddels veel geleerd van de diverse Google Analytics rapporten. In dit blogartikel vertelt Kristie meer over het laatste en naar Dagobert's idee het meest interessante onderdeel in Google Analytics, namelijk het Conversie rapport.

  • Webanalytics: onderzoek je conversies

    Conversies realiseren is belangrijk. Maar wat zijn micro- en macro conversies? En hoe weet je welke conversies voor jouw websitebezoekers belangrijk zijn?

  • Google Analytics: gedrag rapporten

    Bezoekers komen op je website, en dan? Welke pagina’s bezoeken ze, hoe lang zitten ze op deze pagina’s en waar verlaten je bezoekers de website? Vragen die allemaal beantwoord kunnen worden vanuit de gedrag rapporten in Google Analytics.

  • Google Analytics: acquisitie rapporten

    Waar komen de bezoekers van je website vandaan? Een hele interessante vraag die van groot belang is als je meer bezoekers naar je website wilt trekken of de kwaliteit van je bezoekers wilt verbeteren. Waar liggen de kansen? Met behulp van de acquisitie rapporten in Google Analytics krijg je hier meer inzicht in.

  • Google Analytics: doelgroep rapporten

    Je doelgroep. We denken allemaal te weten wie onze klant is. Maar is je doelgroep daadwerkelijk wie je denkt dat het is? Via het doelgroeprapport van Google Analytics leer je je online bezoekers kennen. Op basis van die gegevens kun je weer beter je online campagnes afstemmen.