Fingerspitz Logo
Bel ons: +31 (0)76 763 06 00
  1. Diensten
    • Terug naar hoofdmenu
    • Diensten
    • Online marketing strategie
    • Zoekmachine optimalisatie
    • Social media marketing
    • Data & analytics
    • Zoekmachine adverteren
    • Display advertising
    • Conversie optimalisatie
    • Content marketing
    • Marketing Automation
    • Online adverteren
  2. Ons werk
  3. Blog
  4. Downloads22
  5. Over ons
    • Terug naar hoofdmenu
    • Over ons
    • Over Fingerspitz
    • Ons team
    • Accreditaties
    • Prijzenkast
    • Facts
    • Vacatures
    • Vacature alert
  6. Contact

Online marketing blog

  • E-commerce (15)
  • Leadgeneratie (20)
  • Strategie (67)
  • SEO (100)
  • Social media (118)
  • Marketing Automation (18)
  • Conversie optimalisatie (61)
  • SEA (126)
  • Content marketing (34)
  • E-mail (11)
  • Data (20)
  • Smart Lab (56)
  • Nieuws (105)
  • Fingerspitz (46)
  • Neuromarketing: de meest eervolle taak van marketeers

    Geschreven door Bas Boomaars op donderdag 6 december 2018
    in Conversie optimalisatie, Content marketing
    Neuromarketing: de meest eervolle taak van marketeers

    Zien, horen, ruiken, voelen en proeven. Dat is ons neuro; beter bekend als onze zintuigen. Wij marketeers hebben het eervolle genoegen om daarmee te mogen spelen. Peter Dalmeijer, bekende communicatie-expert, legt uit welke lessen we kunnen leren van de Starbucks, Apple, en... de bakker. Go!

  • Internationale CRO met Unbounce - Smart Lab #33

    Geschreven door Desiree van der Horst op vrijdag 9 november 2018
    in Conversie optimalisatie, Smart Lab
    Internationale CRO met Unbounce - Smart Lab #33

    Technische uitdagingen, andere reclamewetgeving en een compléét andere cultuur. Een website optimaliseren zodat hij ook buiten de Nederlandse landsgrenzen converteert, blijkt zo simpel nog niet. Geen nood: Unbounce is je vriend. Bekijk de video!

  • Experimenteren met prijsweergave - Smart Lab #30

    Geschreven door Jaap Jacobs op vrijdag 28 september 2018
    in Conversie optimalisatie, Smart Lab
    Experimenteren met prijsweergave - Smart Lab #30

    De omzet met 10% verhogen, door twee héle simpele aanpassingen aan de prijsweergave op de productweergave. Inderdaad, als je een webshop beheert, móet je dit even zien. Want zo wordt het wel erg makkelijk om je omzet te verhogen, zonder ook maar een cent extra uit te geven aan ads... Bekijk de video!

  • Spelen met USP's in Ads - Smart Lab Aflevering #26

    Geschreven door Jaap Jacobs op vrijdag 3 augustus 2018
    in Conversie optimalisatie, SEA, Smart Lab
    Spelen met USP's in Ads - Smart Lab Aflevering #26

    Goede organisaties hebben sterke USP's. Die communiceer je overal: ook in je Google Ads-advertenties. Wil je niet alleen hogere CTR's, maar ook hogere conversiepercentages? Experimenteer dan met USP's in Google Ads. Zó doet je dat het beste. Bekijk de video!

  • De performance van je website: belangrijker dan ooit

    Geschreven op dinsdag 26 juni 2018
    in Conversie optimalisatie
    De performance van je website: belangrijker dan ooit

    Wanneer heb je voor het laatst de performance-cijfers van je website gecheckt? Weet je eigenlijk wel welke cijfers het belangrijkste zijn? En welke consequenties een langzame site voor je conversies heeft? Het woord is aan Sjoerd: dit vertelde hij tijdens Digital Marketing Live! 2018. Go!

Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 13
Volgende

Volg ons

Fingerspitz

  • Over Fingerspitz
  • Vacatures
  • Evenementen
  • Contact

Diensten

  • SEA zoekmachine adverteren
  • SEO zoekmachine optimalisatie
  • Marketing automation
  • Conversie optimalisatie
  • Social media marketing
  • B2B leadgeneratie

Contact

Reduitlaan 29
4814 DC Breda
+31 (0)76 - 763 06 00

Torenallee 3
5617 BA Eindhoven
+31 (0)40 - 231 20 01

info@fingerspitz.nl

  • Disclaimer
  • Privacy Policy


Fingerspitz scoort een 9,6 uit 10 op basis van 34 beoordelingen .