-
Neuromarketing: de meest eervolle taak van marketeers
Zien, horen, ruiken, voelen en proeven. Dat is ons neuro; beter bekend als onze zintuigen. Wij marketeers hebben het eervolle genoegen om daarmee te mogen spelen. Peter Dalmeijer, bekende communicatie-expert, legt uit welke lessen we kunnen leren van de Starbucks, Apple, en... de bakker. Go!
-
Internationale CRO met Unbounce - Smart Lab #33
Technische uitdagingen, andere reclamewetgeving en een compléét andere cultuur. Een website optimaliseren zodat hij ook buiten de Nederlandse landsgrenzen converteert, blijkt zo simpel nog niet. Geen nood: Unbounce is je vriend. Bekijk de video!
-
Experimenteren met prijsweergave - Smart Lab #30
De omzet met 10% verhogen, door twee héle simpele aanpassingen aan de prijsweergave op de productweergave. Inderdaad, als je een webshop beheert, móet je dit even zien. Want zo wordt het wel erg makkelijk om je omzet te verhogen, zonder ook maar een cent extra uit te geven aan ads... Bekijk de video!
-
Spelen met USP's in Ads - Smart Lab Aflevering #26
Goede organisaties hebben sterke USP's. Die communiceer je overal: ook in je Google Ads-advertenties. Wil je niet alleen hogere CTR's, maar ook hogere conversiepercentages? Experimenteer dan met USP's in Google Ads. Zó doet je dat het beste. Bekijk de video!
-
De performance van je website: belangrijker dan ooit
Wanneer heb je voor het laatst de performance-cijfers van je website gecheckt? Weet je eigenlijk wel welke cijfers het belangrijkste zijn? En welke consequenties een langzame site voor je conversies heeft? Het woord is aan Sjoerd: dit vertelde hij tijdens Digital Marketing Live! 2018. Go!