Bruynzeel en Fingerspitz winnen samen bij Dutch CRO Awards

Bruynzeel Keukens en Fingerspitz hebben een unieke prestatie geleverd bij de Dutch CRO Awards van DDMA. In de categorie Acquisitie gingen we samen met de hoofdprijs naar huis.

Nog nooit eerder viel Fingerspitz in de prijzen tijdens de uitreiking van de Dutch CRO Awards, dit jaar in de Vrijstaat Amsterdam. Eerder werden al wel hoofdprijzen gepakt bij de Dutch Search Awards en in de Emerce 100. Een prestigieuze Dutch CRO Award ontbrak nog in de prijzenkast.

Een unieke prestatie dus. Bovendien waren slechts elf finalisten uitgenodigd voor de eindrace en de uiteindelijke awarduitreiking in Amsterdam. De andere finalisten in de categorie Acquisitie waren Vakantie.nl en FLINNDAL.

Desiree van der Horst, Lead CRO bij Fingerspitz: 'Ik ben echt ontzettend trots op het harde werk, en bovendien dankbaar voor de kans en het vertrouwen vanuit Bruynzeel. De samenwerking is geweldig, we kunnen helemaal eerlijk zijn naar elkaar. Laten we zo doorgaan!'

Superslimme hyperlocal targeting

Het juryrapport van DDMA luidt: 'Bruynzeel en bureau Fingerspitz presenteerden een slimme toepassing van hyperlokaal targeten op de locatie van de concurrent. Met deze ads richt Bruynzeel zich tot de mensen die wikken en wegen tussen de verschillende aanbieders. De jury vond de case duidelijk onderbouwd, het heeft een mooie technische uitwerking en een originele testopzet. Door uitstekende kennis van de techniek en markt gecombineerd in een slimme campagne is volgens de jury een prachtig resultaat behaald.'

Later meer over deze case.

DDMA Dutch Cro Awards

De DDMA Dutch CRO Awards zijn een initiatief van de DDMA (Data Driven Marketing Association). De DDMA dé vereniging voor marketing en data. Het doel is de data driven marketing sector op een hoger plan te tillen onder het motto ‘Data, maak er iets moois van‘.