Ben jij 2019-proof?

Doe de test!

Welkom in 2019. En traditiegetrouw gaat dit jaar de online marketing industrie weer een paar keer flink over de kop.

2018 was het jaar waarin Europa zich ineens zorgen moest gaan maken over de nieuwe privacywetgeving. ’s Lands marketeers en e-commerce ondernemers waren al maanden in rep en roer, maar pas rond de invoering ervan (28 mei) moest rest van Europa toch nog even checken wat ‘avg cookies’ nou eigenlijk betekent.

Verder settelde marketing automation zich definitief bij de Nederlandse marketeer. Iedere investering in automation of machine learning wordt overigens door ons aangemoedigd. Want automatisering wordt - gezien de opnieuw stijgende CPC’s - een must voor iedereen.

Duizendenéén trend(lijstje)s

Surfde je in de afgelopen maanden naar een gemiddeld blog over marketing, dan werd je overladen met trendlijstjes. En ik denk dat je bij het lezen van slechts 1% van die lijstjes al 99% van de inhoud hebt gehad. Veel van die trendwatchers zeggen eigenlijk precies hetzelfde.

Was je 2 maanden op vakantie en heb je de lijstjes gemist? Deze hebben we zelf gemaakt:

Je survival kit voor 2019

Maar wat heb je eigenlijk aan kennis over trends in 2019, als je zélf niet 2019-proof bent? Beschik je wel over de juiste kennis, expertise en houding om ontwikkelingen in het komende jaar te omarmen? Wat zijn je talenten, en waar zitten je pijnpunten?

Test of jij een Marketeer of the Future bent door deze test in te vullen. Je krijgt niet meer dan 15 simpele ja/nee-vragen voorgeschoteld, met als resultaat een voor jou persoonlijk gevulde survival kit, met dé 3 tools die je nodig hebt om 2019 te overleven. Oh, en als je goed zoekt, zit er nog een leuk klein extraatje voor je in.

Doe de test!

Aan het einde van de test ontvang je je survival kit voor 2019. Wat zit erin?

  • Drie tools die je - figuurlijk dan - nodig hebt om scherp te blijven en gedurende het jaar succesvol te zijn
  • Een flinke lijst aan praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt
  • Een handig extraatje!
Lees meer over