The Best of Super Slim

Wie is de Fingerspitzer nou eigenlijk en waar halen wij onze inspiratie vandaan? Het is tijd voor een terugblik! Een fijne dosis online marketing braintainment voor het weekend. 

Fingerspitz DNA

In de afgelopen periode kon je al kennis maken met Etienne, Tim, Paul, Jan, Bas, Ella, Robert, Tessa en Dax. Wat blijkt? Er bestaat zoiets als een Fingerspitz DNA. Wij Fingerspitzers zijn met moeite wakker te krijgen ’s nachts, maar voor een gezelschapsspel of vakantie willen we de wekker best zetten. We houden van flauwe video’s en koesteren warme herinneringen aan de periode van inbellen en MSN. En we zijn slim. Eigenlijk gewoon super slim. Hoog tijd voor een tussenstand: 

Flashback Friday. Wat zijn onze eerste herinneringen aan internet?

Uiteraard inbellen, MSN, Kennisnet, GeoCities en Cu2. 

Wie zijn onze favoriete influencers? 

Avinash Kaushik, Larry Kim, Neil Patel, Simo Ahava, Rand Fishkin, Ann Handley, Joe Pulizzi, Simon Sinek en Ricardo Semler.

Wat zijn onze favoriete on- en offline tools of apps? 

Trello, IFTTT, Zapier, Pocket (Casts), gReader, Fox Sports, Tinder, NOS Teletekst, Slack, Canva, Google Spreadsheets, Screaming Frog SEO Spider, Pixlr, Keywordtool.io, Notepad en Yandex Metrica.

Wat zijn onze favoriete websites of blogs?

SimoAhava.com, Tweakers.net, QuickSprout.com, DutchCowboys.nl, Mashable.com, Esquire.nl, Inspirationfeed.com, GrowthHackers.com, SearchEngineLand.com en Hubspot.com.

Je mag ons wakker maken voor…

Dat kost echt wat moeite, maar als het echt moet: stedentrips en vakanties naar verre, warme oorden, zoetigheid, Vietnamese loempia's, pubquiz, potje FIFA, Risk of 30 Seconds, BBC serie Sherlock Holmes of een finale-wedstrijd FC Twente (kortom: lekker laten slapen).

Wat is het populairste social media kanaal onder Fingerspitzers?

Het loopt redelijk gelijk op, maar Instagram gebruiken we het liefst. Daarnaast gebruiken we Twitter en LinkedIn zakelijk en om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen op het vakgebied. 

Welk onderdeel van online marketing vinden we zelf het meest interessant?

Marketing Automation is populair, gevolgd door SEO. (maar we benoemen ook social media marketing, SEA, conversie optimalisatie, content creatie, Google Tag Manager en Analytics).

Wat vinden wij 100% Fingerspitz? 

Samen super slim, kennis, gezelligheid, behulpzaamheid, game nights, super slimme sessies, een harde werkweek relaxed afsluiten met een pilsje in de hand op de Vrijmibo, een warm welkom, betrokkenheid, uitdaging, plezier, bake-offs en pingpong tijdens de lunch.

Klinkt goed? Kijk dan eens of we een leuke vacature voor je hebben: 

Klik hier voor onze vacatures

Lees meer over

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.