Adverteren op Twitter nu ook mogelijk voor MKB!

In navolging op het nieuws dat Twitter Analytics eindelijk toegankelijk is voor iedereen, is adverteren op Twitter nu ook mogelijk voor een breed publiek. Waar voorheen enkel ‘de grote jongens’ de mogelijkheid hadden om te adverteren op Twitter, is dit sinds vandaag ook beschikbaar gesteld voor MKB’ers.

Middels een self-service advertentieplatform kunnen er reclamecampagnes worden opgezet, gemonitord en geoptimaliseerd. Dit biedt de MKB’er de mogelijkheid om zijn zichtbaarheid op Twitter te vergroten. Net als bij Facebook is het creëren van campagnes gebaseerd op campagnedoelstellingen. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor tweetinteracties, websiteclicks- en conversies, app-installaties, volgers of nieuwe leads.

Fingerspitz zal dit nieuwe advertentieplatform de komende weken volop gaan testen. Wil jij de primeur en direct je zichtbaarheid op Twitter vergroten? Neem dan contact met ons op!

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.