Super Slim: Tim

Wie is de Fingerspitzer nou eigenlijk en waar halen wij onze inspiratie vandaan? Dit keer stellen we 10 super slimme vragen aan Tim. Een fijne dosis online marketing braintainment voor het weekend.

Q/A: 10 super slimme vragen aan Tim

10 super slimme vragen aan Tim

Tim houdt zich voor klanten met name bezig met strategische online marketing vraagstukken, webstatistieken en conversie. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor kennisdeling en innovatie binnen Fingerspitz. Hij richt zich daarbij op de volgende 4 P’s:  Processen, Productiviteit, Performance en Producten.

1. Hoeveel kilobyte is 1 megabyte?

“1024.”

2. Wie is je favoriete influencer op online gebied? 

“Dat verschilt per discipline. Influencers van wie ik alles lees zijn Avinash Kaushik, Larry Kim, Neil Patel, Simo Ahava.”

3. Wat zijn je favoriete apps?

“Offline probeer ik zoveel mogelijk bij tools uit de buurt te blijven. Ik gebruik wel heel veel online tools. Mijn favorieten zijn Trello (checklists), Pocket (artikelen bewaren om later te lezen), Pocket Casts (podcasts), gReader (RSS feeds), IFTTT en Zapier (taken automatiseren).”

4. Welk(e) online marketing gerelateerde artikel(en) heb jij als laatste gelezen? 

“Een paper over nieuwe mogelijkheden voor Fingerprinting, waarmee je bezoekers ook nog kunt herkennen na het switchen van browser of apparaat."

5. Wat is je favoriete website of blog? 

“www.simoahava.com”

6. Waarvoor kunnen we je ’s nachts wakker maken? 

“Stedentrips.”

7. Welk social media kanaal gebruik je zelf het meest? 

“Twitter, om de nieuwste ontwikkelingen binnen de online marketing te volgen.”

8. Om welke video heb jij recentelijk heel hard gelachen? (of welke video heeft je geïnspireerd?)

“De videoclips van OK Go vind ik geniaal, bijvoorbeeld deze: ”

9. Welk onderdeel van online marketing vind jij het meest interessant en waarom? 

“Alles op het snijvlak van techniek en marketing, want automatisering heeft de toekomst.”

10. Tot slot, vul in: ... is 100% Fingerspitz.

“Samen Super Slim is 100% Fingerspitz.”

Lees meer over

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.