Fingerspitz University: gratis kennissessies Online Marketing voor studenten!

Nadat eerder is gebleken dat er veel animo is vanuit studenten om meer te leren over het online marketing vak, is besloten om opnieuw een Fingerspitz University te organiseren. In drie sessies praten Fingerspitz-specialisten de studenten bij over de laatste ins and outs op het gebied van zoekmachine marketing, social media marketing en conversie optimalisatie. Het doel van Fingerspitz? Studenten enthousiasmeren voor het online marketing vak!

Drie kennissessies online marketing

De online marketing wereld is volop in ontwikkeling. Ben je werkzaam in deze branche of is dat je ambitie, dan is het belangrijk dat je op de hoogte bent van alle veranderingen. Tijdens de Fingerspitz University worden studenten in drie kennissessies bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Gedurende de eerste sessie staat het onderwerp zoekmachine marketing centraal. Vervolgens komt na een korte pauze Facebook als marketingmiddel aan bod. In de laatste sessie wordt het thema conversie optimalisatie behandeld. 

De avond wordt afgesloten met een hapje en een drankje, waarbij de studenten ook de gelegenheid krijgen om vragen te stellen aan de online marketeers.

Fingerspitz University voor gemotiveerde studenten

Fingerspitz University is een initiatief van online marketing bureau Fingerspitz uit Breda. Directeur Jaap Jacobs: “Van onze eigen stagiaires horen we vaak terug dat studenten weinig tijd hebben om buiten hun opleiding ervaring op te doen in de praktijk. Met deze kennissessies haken we daar op in. We zijn blij dat we studenten nu kunnen uitnodigen bij ons op kantoor. Zo krijgen ze naast inspirerende kennissessies ook een ‘kijkje in de keuken’ van ons bedrijf en zien ze hoe het er in de dagelijkse praktijk aan toe gaat.”

Vorig jaar

"Dit gaan we vaker doen!" was de conclusie die Jaap Jacobs vrijwel direct na de eerste Fingerspitz University trok. De aanwezige studenten waren erg enthousiast en vonden de sessies erg leerzaam. Ook de tweede Fingerspitz University was een daverend succes. Zo’n succes, dat is besloten om er een terugkerend evenement van te maken. Op donderdag 13 november 2014 vindt alweer de derde editie plaats.

Meld je aan via Facebook!

Ben jij een student met interesse in de nieuwste online marketing ontwikkelingen en kan je niet wachten om de Fingerspitz University bij te wonen? Meld je dan aan via de Facebook App en geef je motivatie op. Uit alle aanmeldingen selecteert Fingerspitz 15 studenten die de kennissessie op 13 november mogen bijwonen. Lijkt het je leuk om hierbij aanwezig te zijn? Dan zien we je aanmelding graag tegemoet!


Lees meer over

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.