Mobile University – Mobile Marketing Event in SX Eindhoven

leestijd 2 minuten
18 oktober 2019

Dat mobiel groeit, daar kunnen we niet langer omheen. Online shoppen is ongekend populair. De verwachte Nederlandse m-commerce omzet wordt voor 2015 op ruim 580 miljoen euro geschat. En daar blijft het niet bij. In 2017 zal dit naar verwachting bijna verdubbelen! Inmiddels bezit 81% van de Nederlanders een smartphone. Het is dan ook feit dat er tegenwoordig meer mobiele zoekopdrachten worden gedaan dan zoekopdrachten via PC of laptop. Één ding duidelijk: mobile is hot, very hot!

Tijdens Mobile University, een event georganiseerd in SX Eindhoven (waar wij ook een vestiging hebben), komt alles omtrent mobile marketing aan bod. Gedurende de middag zijn er een zestal sprekers aan het woord. Onderwerpen die worden besproken, zijn onder meer de ontwikkelingen binnen mobile marketing, wearables en het antwoord op het vraagstuk hoe je mobiele gebruikers moet benaderen als online marketeer.

Sprekers als Marc Bond (agency development manager bij Google), Jaap Jacobs (managing director bij Fingerspitz Online Marketing) en Lennart Boven (manager online bij Triple Double) nemen de gasten mee in de wereld van mobiel. Na afloop van de kennissessies is er de gelegenheid om na te praten onder het genot van een borrel.

 

Het belooft een inspirerende middag te worden, waarbij je als bezoeker met nieuwe kennis en perspectieven naar huis zult gaan. En met een frisse kijk op mobile marketing.

Meer informatie over het evenement is te vinden op www.mobileuniversity.nl. Mobile University is gratis toegankelijk, maar aanmelden is verplicht in verband met het beperkte aantal plaatsen. Kom jij ook?

 

Lees meer over