Fingerspitz onthult nieuwe identiteit

leestijd 2 minuten
18 oktober 2019

Misschien heb je het al eerder voorbij zien komen op onze socials of in de nieuwsbrief. En nu is het dan eindelijk zover: dé onthulling van onze nieuwe identiteit.

Samen super slim in online marketing

Dat is de nieuwe pay-off van Fingerspitz. Want samen super slim, dat zijn we. De laatste maanden zijn we druk bezig geweest met de lancering van onze nieuwe identiteit. Deze vertegenwoordigt de ontwikkeling van Fingerspitz van de afgelopen jaren.

“We hebben samen met ons team, maar ook met klanten de kracht van Fingerspitz geanalyseerd. Op basis hiervan hebben we een nieuwe identiteit ontwikkeld, wat veel verder gaat dan alleen een nieuw logo”, vertelt directeur Jaap Jacobs. 

Fingerspitz is volwassen geworden en dat straalt de nieuwe persoonlijkheid uit. “We hebben samen met het team hard gewerkt om zover te komen”, vertelt Jaap. “We zijn dan ook super trots om dit nu ook aan de buitenwereld te kunnen tonen”.  

Onze nieuwe identiteit komt overal in terug. Behalve in onze werkwijze, die is ongewijzigd. De kwaliteit en persoonlijke betrokkenheid blijven natuurlijk voorop staan. Voor jou is alleen de look & feel van Fingerspitz anders dan dat je gewend was. Zo kun je binnenkort kennismaken met onze nieuwe blogs en white papers. En inmiddels ben je natuurlijk al op onze fonkelnieuwe website beland. Hier lees je ook meteen waarom we samen super slim zijn. 

Online marketing events

Onderdeel van onze nieuwe identiteit is het organiseren van meer online marketing events. Hier gaan we komend jaar mee van start. Wil je graag een event bijwonen? Houd onze socials dan goed in de gaten. Hier kondigen we de events aan. Vergeet daarnaast niet om je in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief, zodat je geen online marketing nieuws meer mist.

Wil jij ook online groeien?

Wij helpen je natuurlijk graag verder. Samen met jou stippelen we de perfecte route uit naar jouw online succes. We gaan de uitdaging graag met je aan! Dus kom eens koffie drinken. Of denk je dat jouw koffie lekkerder is dan die van ons? Dan komen we ook graag naar jou toe! 

Lees meer over