Off-site Webexperience (presentatie E-sites Sessies)

Afgelopen woensdag werd ik gevraagd om te spreken op de E-sites Sessies over het verbeteren van de off-site web experience. Oftewel, hoe verbeter je de beleving voor de doelgroep voordat ze in contact komen met je website? Het doel hiervan is het creëren van een positieve beleving die resulteert in meer bezoekers en uiteindelijk ook conversies (leads, sales etc).

Het succes van een positieve beleving wordt gekenmerkt door vier factoren in de off-site communicatie: consitentie, flexibiliteit, toegevoegde waarde en differentiatie (doelgroepfocus). In de onderstaande presentatie vind je een aantal voorbeelden met do's en don'ts.

Mis je het verhaal in de bovenstaande presentatie en zijn er vragen? Stuur ons dan een berichtje!

Meer informatie over de E-Sites Sessies vind je hier: e-sitessessies.nl.

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.