Trueview Advertenties

Trueview Advertentie

Zo efficiënt mogelijk je doelgroep bereiken via video’s? Maak dan gebruik van Trueview advertenties. Kijkers zien wat ze willen zien en jouw video’s worden bekeken door een geïnteresseerde doelgroep. Je betaalt alleen wanneer iemand je video heeft bekeken. Trueview advertenties worden getoond op YouTube. De advertenties worden gemaakt in Google AdWords.
Er zijn vier opties voor Trueview advertenties:

1.Instream-videoadvertenties

Dit zijn advertenties die vóór, tijdens of na video’s van YouTube worden afgespeeld. 



Na 5 seconden heeft de kijker de mogelijkheid om de advertentie over te slaan of af te kijken. Je betaalt alleen wanneer de kijker 30 seconden van de advertentie bekijkt. Wanneer de advertentie korter is dan 30 seconden moet de kijker de advertentie afkijken.

2.In-search-videoadvertenties

Dit zijn advertenties die getoond worden op basis van het zoekgedrag in YouTube. De advertenties (geel gekleurd) komen bovenaan in de zoekresultaten te staan. Je betaalt alleen wanneer de kijkers daadwerkelijk de videoadvertentie bekijkt.



3. -In-Keuzelijst-videoadvertenties

Deze advertenties worden getoond voorafgaand aan long-form-video’s van 10 minuten of langer. De kijker heeft de keuze om een advertentie te bekijken voorafgaand aan de video. Je betaalt alleen wanneer de kijkers daadwerkelijk de advertentie bekijken. 



4.In-display-videoadvertenties

De advertenties worden getoond aan de rechterkant van de zoekresultaten. Deze hebben gerelateerde inhoud overeenkomend met de zoekopdracht. De advertentie wordt weergegeven als ‘aanbevolen video’. Op deze manier wordt de advertentie extra onder aandacht gebracht. Ook hier betaal je alleen wanneer de kijker de video daadwerkelijk heeft bekeken.


 

Lees meer over

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.