Winacties via Facebook nu ook zonder app

Sinds gisteren is het niet meer verplicht om gebruik te maken van een app wanneer je als bedrijf zijnde een winactie wilt organiseren via Facebook. De aangepaste regelgeving zorgt ervoor dat de welbekende like & winacties (die al veelvuldig op ieders timeline voorbij kwamen), nu daadwerkelijk zijn toegestaan. Dit geeft ook de kleinere bedrijven zonder groot social media budget de kans om via winacties hun bedrijf en producten te promoten.

Wanneer iemand reageert op een winactie of het bericht leuk vindt, mag dit nu worden gezien als deelname aan de actie. Daarnaast mag een gebruiker ook deelnemen door een bericht te sturen naar de pagina, en mag een like worden gebruikt als een stem. Het is echter niet toegestaan om gebruikers op te roepen zichzelf te taggen in foto's, in ruil voor de kans om een prijs te winnen.

winacties

Laat je reactie achter

Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies.