Accreditaties

Accreditaties

Fingerspitz beschikt over meerdere accreditaties. Deze accreditaties geven ons bepaalde privileges, die ervoor zorgen dat wij een betere dienstverlening bieden. Zo krijgen wij snelle ondersteuning bij technische problemen, kunnen we nieuwe functies uittesten voordat de rest van de wereld dit kan (bèta-testen) en wonen wij exclusieve trainingen bij. Onze marketeers leggen jaarlijks diverse examens af, waardoor zij zich blijven ontwikkelen en we het kennisniveau hoog houden. Dit allemaal om nóg meer rendement te realiseren voor onze opdrachtgevers. Wel zo slim! Lees hieronder over welke accreditaties wij beschikken.

 

 


 

Premier Google Partner

 

Als Premier Google Partner behoren wij tot de door Google meest gewaardeerde bureaus. En daar zijn we trots op!

Bekijk onze pagina bij Google Partners

 

Als Google Premier Partner bewijs je als marketingbureau de nodige kennis en expertise te hebben in de adverteer- en analysekanalen van Google. Ook het optimaliseren voor mobiele apparaten en het uitvoeren van de nodige sales rondom de Google-kanalen, zijn vandaag de dag belangrijke vereisten in de industrie.

Fingerspitz beschikt over alle beschikbare certificaten van het Google Partnerprogramma:

 

Google AdWords Qualified Individual

Bij ons zijn niet alleen de marketeers, maar ook de account managers Google AdWords Qualified Individuals. Jaarlijks leggen zij examens af en houden zij hun niveau op peil door middel van het bijwonen van seminars en het volgen van trainingen. Alle marketeers zetten op professionele wijze een AdWords campagne op, waarna ze deze monitoren, optimaliseren en rapporteren. 

Google Analytics Qualified Individual

Fingerspitz heeft meerdere Google Analytics Qualified Individuals in dienst. Zij hebben met succes het examen afgelegd waarin Google toetst of je aan de strenge eisen voldoet op het gebied van het werken met en het implementeren van Google Analytics. Dankzij hun gedegen kennis zijn onze Analytics experts in staat websitestatistieken uitgebreid te analyseren. Ook bieden zij ondersteuning bij de implementatie en inrichting van Analytics en Tag Manager.

Bekijk hier het Google-beleid voor derden, zoals Fingerspitz. 

  

AdWords en Display als belangrijke kanalen voor AutoTrack

Al het zoekverkeer via de Google-kanalen - zowel SEA, SEO als Display - zijn ingezet om voor AutoTrack fantastische resultaten neer te zetten: 30% meer non-branded conversies, en 15% verlaging van de kosten per conversie.

 

Lees de case!

 


  

Bing Ads Accredited Professional

Bing is de standaard zoekmachine voor onder andere Windows 8 en Windows Mobile. Het marktaandeel van Bing neemt dan ook elk jaar toe. Terwijl er steeds meer bezoekers komen, zijn er maar relatief weinig adverteerders op dit netwerk te vinden. Dit maakt het extra interessant om hier juist wel mee aan de slag te gaan. De kosten voor het adverteren via Bing zijn over het algemeen lager dan via andere advertentiekanalen. Ben jij er op tijd bij en wil je ook worden gevonden via Bing? Neem dan contact met ons op. Wij beschikken over de Bing Ads Accredited Professional accreditatie van Microsoft.

 

Bing Ads in de marketingmix voor Nikoi

Wie het grotere publiek wilt bereiken, moet verder kijken dan de standaard kanalen zoals Google. Bing is een belangrijk onderdeel in de marketingmix van Nikoi. 

Bekijk de case

 


HubSpot Certificied Partner

HubSpot is, volgens het onafhankelijke benchmarkonderzoek 'Marketing automation in Nederland', de populairste marketing automation-leverancier in Nederland. Marketing automation wordt met de dag belangrijker. Bedrijven die er al gretig gebruik van maken, kunnen zelfs niet meer zonder. Met HubSpot wordt relevantere content naar de juiste leads verzonden, wordt de samenwerking tussen marketing en sales beter. en worden alle online kanalen efficiënter ingezet, voor meer resultaat. Fingerspitz ondersteunt bij de implementatie van de software, en denkt mee over het behalen van het beste resultaat.

 

 


 

 

Klipfolio Preferred Partner

Klipfolio Preferred PartnerKlipfolio wordt door Fingerspitz ingezet als dashboarding tool om campagnes te rapporteren en te monitoren. Diverse bronnen, zoals Google Analytics, Google AdWords, Facebook en Twitter kunnen worden gekoppeld om zo een compleet beeld te geven over de prestaties. Naast standaard templates die wij hebben ontwikkeld bieden wij de mogelijkheid om Klipfolio dashboards naar wens in te laten richten, zodat ook jij optimaal inzicht hebt. 

 

Super slim met statistieken

Correcte statistieken die écht wat zeggen. Bij Fingerspitz snappen we het belang van actionable metrics. En daar schrijven we veel over.

Lees ons Webstatistieken-blog!

 


 

 

Adform Partner

Adform Partner

Display adverteren is razend populair. Met name programmatic buying, het automatisch bieden en verkopen van online media, wordt door steeds meer bedrijven slim ingezet. Fingerspitz maakt voor haar klanten gebruik van het Demand Side Platform van Adform. Via onze partner kunnen wij meedoen aan de veiling waarbij wij bannerruimte (getarget) inkopen. Via Adform kunnen wij direct adverteren op miljoenen websites, video’s en apps in exchanges en netwerken van onder andere Rubicon, Sanoma, TMG en DoubleClick. Vanwege het feit dat er zoveel netwerken zijn aangesloten kunnen wij op meer dan 90% van de websites met advertentieruimte banners plaatsen. En dat kan tegenwoordig heel gericht, op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke websites.

 

Awareness creëren voor AA Drink via Display

Iedere campagne begint bij het creëren van awareness. Met de inzet van zoekmachine adverteren, YouTube advertising, display advertising en social media campagnes hebben wij Nederland kennis laten maken met deze toffe actie van AA Drink.

Lees de case!

 

 


 

 

Visual Website Optimizer Certified Partner

Wij zijn Certified Partner van Visual Website Optimizer. Met behulp van deze tool worden verschillende varianten van websites en landingspagina’s onderworpen aan A/B testen en multivariate testen, om te achterhalen wat het beste werkt. Maak je je buttons groen of oranje? En zet je “Betalen” of “Afrekenen” op je button? Dit is eenvoudig te testen, zonder de code van de website aan te hoeven passen. Met behulp van Visual Website Optimizer hebben wij al voor vele klanten het conversiepercentage weten te verhogen.

 

 

50% meer omzet dankzij A/B testen

Beautywebshop John Beerens zag de omzet binnen een half jaar met ruim 50% toenemen, dankzij het uitvoeren van verschillende A/B-tests op de website.

Lees de case!

 

 


 

Channable Gold Partner 


Fingerspitz gebruikt Channable als online marketing tool om vanuit één bron verschillende datafeeds te genereren, optimaliseren en beheren. Zo koppelen we jouw webshop eenvoudig met iedere vergelijkingssite, affiliateplatform of marktplaats. Door regels in te stellen bepalen we welke producten we doorsturen naar elk kanaal (bijvoorbeeld op basis van voorraad, prijs, opbrengst, categorie of merk). Naast datafeedoptimalisatie gebruiken we ook de mogelijkheden om dynamische Google AdWords campagnes op te zetten en koppelingen te leggen met Marktplaats en Bol.com. Wil je meer weten over Channable? Bel ons op +31 (0)76 763 06 00.

 

Hotjar Founding Member

Hotjar Founding MemberWaar bijvoorbeeld Google Analytics zich beperkt tot informatie over het gedrag van bezoekers aan je website, helpt Hotjar je te achterhalen wat de achterliggende beweegredenen zijn. Zo gebruiken wij Hotjar om klantfeedback te vragen, de Net Promoter Score (NPS) te meten, te onderzoeken op welke velden van je formulier bezoekers afhaken en om patronen te ontdekken in klik- en muisbewegingen. Hotjar werkt op alle apparaten, zodat je bijvoorbeeld ook een afzonderlijke heatmap van de mobiele versie van je website kunt zien.

Mouseflow Partner

Fingerspitz biedt Mouseflow aan om zodoende via kwalitatieve data analyse de conversie van een website te optimaliseren. Met behulp van Mouseflow stellen wij vast waar de bezoeker vastloopt op een website. Dit wordt bijvoorbeeld getoetst aan de hand van het opnemen van bezoeken. Heatmaps en video’s geven ons inzicht in het gedrag van de bezoekers, en tonen aan waar zij vastlopen in de funnel.

Facebook Pages Expert & Ads Expert 

Wil je een Facebook pagina opzetten? Of je mobiele app promoten door middel van Facebook Ads? Wij hebben ruime ervaring op dit gebied. Onze Facebook Pages Expert en Ads Expert gekwalificeerde medewerkers zijn altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en bezoeken regelmatig congressen rondom social media marketing. We hebben een eigen accountmanager bij Facebook, zodat we snel kunnen schakelen. Handig!